till alla kvinnor och era BRÖST <3

Bröst är så underbart!
Dom är fina och mjuka och sitter på vackra kvinnokroppar som man bara längtar efter att hålla om.
En annan bra sak med bröst är att händerna passar perfekt att hålla på dem.
Och händer måste ju vara både bekvämare och bättre än en BH...
Jag har känslan av att jag passar otroligt bra som en kvinnas BH:

"Pippi Långstrump-BH'n: BH'n som ÄLSKAR dina bröst"

Konsumenten behöver inte behöva betala särskillt mycket för att köpa Pippi Långstrump-BH'n.
För jag ställer upp nästan gratis!
INTE nog med det så är Pippi Långstrump-BH'n så bekväm att man (tro det eller ej) kan sova med den(!)
Och känner man mitt i natten för att ta av sig den, kan även BH'n användas till MASSOR (ja verkligen obegränsat) med andra saker...
Dessutom står världen inför ett stort miljöhot just nu, som inte löses av att folk överkonsumerar massa BH'ar.
Och därför är Pippi Långstrump-BH'n även ett miljövänligt alternativ.

Så Tänk på det nästa gång ni köper er en BH!
Att det finns både Billigare, bekvämare och miljövänligare alternativ ;D
Använd er av BRÖSTÄLSKARE!
Tack för mig
// Pippi Långstrump

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0