Don Vito checkar in!

For tillfallet befinner jag mig alltsa pa ett internetcafe pa andra sidan jorden. Jag kan beratta for er alla underbara fans att min nyar blev mycket lyckad. Detta till trots att jag inte hade nagon att utova den beromda nyarskyssen med. Istallet hade jag party pills, vodka cruisers och ett 10 dollars bubblande vin! Till det kan ni sen addera galna tyskar, strand, reaggeband, talt, allmant skont folk. Ja, min nyar var fullandad. Jag hade en potentiell nyarskyss, men tappade bort denna innan tolvslaget vilket jag inser nu antagligen bara var bra da denne redan har stalkat upp min facebook. (hur hur hur gick det till???? NOLL gemensamma vanner!?!?!) Sa jag drar da den svagt grundade slutsatsen att denna manniska antagligen ar en efterhangsen, kontrollerande och starkt benagen att vara valdsam i ett forhallande. Nu hade jag ju inte alls tankt inleda ett sarskilt seriost forhallande med denne. Snarare ett tva eller kanske tre timmar langt forhallande som mest gick ut pa fysisk kontakt. Men anda.

Annars har jag en mycket fin raggningsreplik till er alla vilt karlekssokande singlar dar ute. Den gar pa engelska da, sa kan tyvarr bara anvandas utomlands eller om ni forsoker forfora nagon genom att latsas vara engelsk.

Sahar gar den till:Syna personen uppifran och ner och tillbaka upp. "You'll do."

Jag har annu inte testat den, men kommer definitivt gora det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0