Bajs är Najs

Jag känner mig lite som en pajas ibland. 
Jag är alltid som den som kommer med någon omogen kommentar om sex eller bajs.
Och visst skrattar folk, men tänk om folk inte tar mig seriöst?
Fast jag är ju i och för sig inte seriös... Jag njuter av att folk skrattar åt mina genialiska och otroligt genomtänkta "under bältet"-skämt. Jag är ju så fruktanvärt rolig.
Och det är så jäklarns underbart att känna hur man får respons på det man säger med een kör av rungande skratt.

Men TÄNK om folk tröttnar på mina skämt?
Jag har nämligen hört historier om folk som kommit ur sin "kiss och bajs"-ålder. Och på såna människor funkar ju INTE mina skämt.
Såna människor fårstår inte mig
Och jag förstår inte människor som inte tycker att bajs är najs.
Men att vi inte förstår varandra ska ju inte förstöra för någon.

Därför lovar jag mig själv att ALLTID skratta och ge respons till mina underbara skämt.
Och den dagen då tystnad råder, ska mitt skratt plötsligt bryta vuxenstämningen och klingande höras ut i rummet.

Man ska inte hålla innen sina skratt...
//Pippi Långstrump

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0