Awkward moment

Just nu i denna stund har upplever jag alltsa ett sant dar awkward moment. For ca tva manader sedan traffade jag Kim. Idag traffades vi igen men jag var den som fick paminna om vart lilla mote. Nu har Kim hamnat vid datorn mittemot min egen. Jag tittade upp, snabb ogonkontakt, reagerade inte, tittade ner och fattade sedan vem det var. Ska jag saga "nej men heeeej!" eller lata bli? Om jag sager hej maste jag ju fortsatta konversationen och det kan bli sadar jobbigt. Jag kan alltid latsas om att jag inte markte nagot pga att vi nu mots i en annorlunda miljo... Oj vad svensk jag kanner mig. Orkar liksom inte fora en konversationen. Den har kanslan av att jag maste, att det bara ar patvingat. Jag vill ju helst av allt bara sitta har vid min dator alldeles for mig sjalv och inte prata med nagon alls. Om de inte pratar med mig pa facebook forstas, da ar det okej.  Suck, varfor ska det vara sa svart?

Don Vito

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0