i abstinens världar

Okej. facebookabstinensen börjar tränga sig på på riktigt nu. Kommer på mig själv med att tänka "åh, det måste jag skriva på facebook!". Det knepigaste är dock när jag vill prata med personer som jag inte har på varken skype eller msn (och sms fungerar inte av olika anledningar). Det känns ju så himla högtravande att skicka iväg ett ordentligt mail. När jag tänker efter har jag nog ingen mailadress heller...
Åh vad jag vill återskapa mitt konto.
Men å andra sidan känns det som att jag har tagit tillbaks mitt liv från alla andra. Mitt liv är mitt liv. Ingen förutom jag och mina bästa vänner vet riktigt vad som händer i mitt liv. JAg kanske är ascool. Eller jättetöntig. Vad tycker ni...?
Don Vito utan ansikte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0