I desperation!

Det är så jobbigt att bli avvisad sex! Alla tar det lite personligt även om det är helt onödigt eftersom det förmodligen bara har att göra med den andra personen. Ändå händer det ofta att den avvisade blir desperat att bevisa att den inte har förlorat något (typ stoltheten?).
Många kan även ta det personligt om den andra inte kommer.
Därför har jag två såna exempel som hänt på riktigt. NJUUUUUT:

1. i början av ett förhållande
Den andra: Vill du ha sex?
JAG: Nä, vi väntar med det...
Den andra: Aha... Skyll dig själv om du inte vill komma till 7e himmelen då!

2. efter ett one night stand-knull där jag inte kom och vi ligger i sängen och har båda vaknat
JAG: Vad är klockan?
Den andra: (tittar på sin manuella klocka) hon är fyra
JAG: Aja men då är det fortfarande natt och bussen går inte än..
Den andra: Nä klockan är nog fyra nästa dag skulle jag tro. Vi höll på ganska länge inatt ju. typ 4h och jag är ju ganska uthållig. så vi behövde nog sova ut lite...
(Det visade sig sen att klockan var 4 på natten. och det Den andra hade trott var 4 h var 1 h...)

Skriv gärna och berätta en egen historia du varit med om.
Det lär ju finnas fler desperata saker som killar och tjejer där ute hävt ur sig!
// Pippi Långstrump


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0