Självdyrkan



Självdyrkan är något vackert! Så se till att dyrka dig själv (och mig och Don Vito så klart...). Då kommer du att bli vad du vill.
Jag kungen av världen i mitt huvud. Och i den världen bestämmer jag:

1. Vad som är viktigt
2. Vilka skönhetsideal som gäller (och det gör att alla är vackra. Men JAG är lite vackrare)
3. Att jante-lagen inte finns
4. Att alla tycker om mig. och ibland fattar folk inte ens själva hur mycket dom tycker om mig. (Åh, jag blir så glad när jag tänker på det)
5. Att allt är ett äventyr och att det finns något nytt att upptäcka hela tiden

// Pippi Långstrump

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Nu finns svaren på frågestunden uppe! Skriv gärna vad du tyckte om svaren.. bara kika in på länken här under för att komma dit!

http://vadfanskajagheta.se/2010/december/onsdag-svaren-pa-fragestunden.html#comment

2010-12-29 @ 20:01:06
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0