Raggningsrepliker

Ett stort intresse jag har är att hitta på raggningsrepliker och google efter nya. De flesta är ju mest skrattretande, men faktum är att jag tror såna funkar bäst. Jag har aldrig provat någon sån, men jag tror att man skulle uppfattas som en modig person med jälitt bra humor om man drog en sån. Och HUR härligt är det inte med såna människor???
Här kommer iaf mina favoriter:

1. Om jag var en hund skulle jag vifta på svansen nu, men det är jag inte för jag är en hingst (kom på själv)
2. Av med kläderna snygging, det är insidan som räknas
3. Jag önskar att jag var skelögd så jag kunde se dig två gånger
4. Här är mitt nr, om du inte hittar någon bättre ikväll så ring!
5. Går du hit ofta eller?
6. Känner du lukten av rök? Det är jag som brinner för dig.
7. Hej. Ska vi lära känna på varandra?

Ska nog prova dom tror jag...
// Pippi Långstrump

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0