komplimang eller konstaterande?

Jag har en upplevelse bland lakanen som jag fortfarande inte kan tolka riktigt. Det var nämligen så att mitt one-night-stand under hela akten upprepade om och om igen "jag är helt säker att jag har sett dig ute förut!". Eftersom jag inte var helt 100% säker på om jag ville interagera med denna varelse eller om jag faktiskt bara ville sova (Vi hade verkligen bara hamnat i samma säng av en händelse, så inga löften om sex från min sida) så kom denna replik upp gång på gång när jag verkade vilja sova. (jag var alltså på gränsen för full, därav sovandet) Problemet är i alla fall att jag vet inte om det skulle tolkas som "du är så snygg så jag minns dig från när jag bara har sett dig ute på stan" eller om det bara var ett simpelt konstaterande. Frågan kvarstår än idag.
Don Vito

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0