connection på nyår

Gott nytt år på er där ute
Men kanske mest gott nytt år till min käre vän Don Vito som just nu befinner sig på andra sidan jordklotet.
Käre kumpanjon:
Jag hade så gärna velat fira in 2011 med dig. Men för att det ska kännas bättre för mig och dig och den allmäna ordningen på jorden ska jag med några poetiska meningar föra våra själar samman denna nyår:

Denna kväll är speciell, för ikväll kommer vi att vara blodssyskon. Och vi kommer att ha samma blod som rinner genom våra ådror... eller samma sak i blodet iaf, nämligen några goda öl och kanske lite lyxdricka.

Jag kunde även bablat på med kända rader som "att vi tittar upp mot samma stjärnhimmel" men det är ju inte sant, eftersom du är på södra halvklotet och jag på norra.
Därför nöjer jag mig med att ha en ros (i äkta plast) i bröstfickan på kavajen ikväll för att hylla dig!

Käre Don Vito. Tack för detta året. Du är en så himla bra vän.
Jag tycker till och med om dig mer än Porterölen!
Så här mycket tycker jag om dig Don Vito
Hoppas du hittar någon riktig snygging att nyårskyssa kl 24.00
// Pippi Långstrump


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0