Alex

Nu har jag inte träffat Alex på flera veckor. Vi skulle ju ses för några dagar sen, men det blev inget. Jag vet inte vem som vill mest längre, egentligen? Skulle det bli ett hett och stormigt möte, eller bara pinsamt och krångligt? Det är ju det jag vill veta. Jag vill inte ha något mer. Jag vill helt enkelt vara fri som en fågel. Jag ser möjligtvis ett förhållande långt borta i horisonten. Kanske. Men nu vill jag bara leva som den eftertraktade ungkarl jag är.
Frågan är dock, vem hade gått ner på vem? Man vill ju inte göra det först, men Alex hade definitivt inte gjort det först. Men jag har ju också en ganska stark vilja...
Förhoppningsvis träffar jag en annan Alex på nyår. Gärna av längre modell.
Kan inte sluta tänka på hur det hade varit att träffa Alex, nu när vi bor så nära. Det är ju så enkelt egentligen. Bara att springa över. Varför kan inte båda vilja samtidigt? Hela tiden. det är ett svårt spel att spela. Vem är det som letar efter bekräftelse egentligen?
Don Vito

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0